Barchamizga ma’lumki, Pepsi ham Coca-Cola ham dunyoga mashhur. Ikkisi ham aholi tomonidan eng ko‘p ichiladigan ichimlik sirasiga kiradi. Shu sababli ko‘pchilikga qay biri ko‘proq sotib olinishi juda qiziq.
Statistik ma’lumotlarga qaraganda, Coca-Cola'ning bozordagi foydasi 17.3 % dan 17.8 % gacha ko‘tarilgan bir paytda, Pepsi'ning bozordagi foydasi 10.3% dan 8.4 % ga tushib ketdi. Shundan kelib chiqib aytish mumkinki, Coca-Cola'ning xaridori Pepsi'ga nisbatan ko‘proq. Coca-Cola'ning afzallik jihati shundaki, unda shakar miqdori Pepsi'ga nisbatan kamroq. Bu esa o‘z navbatida qandli diabet kasalligini keltirib chiqarmasligiga xizmat qiladi.
Shunga qaramay, ushbu ikki yirik kompaniyalar o‘zining xilma-xilligi bilan ajralib turadi. Shu sababli ikkisini sotib olishga ishtiyoq baland desak mubolag‘a bo‘lmaydi. “Zamin” yangiliklarini “Instagram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
Samarqandda haydovchidan pora so‘ragan YPX xodimlari ishdan bo‘shatildi
O‘zbek futbolchilari qilgan ishni ko‘pchilik uddalay olmagan!
SSKA ustozi Fedotov Abbos Fayzullayevning jamoaga qaytgani haqida nima dedi?
Green Card javoblari qachon chiqishi e’lon qilindi
YECHL. “Bavariya” va “Real” o‘rtasidagi dastlabki uchrashuvda jangovar durang qayd etildi
Toshkentdan Chorvoqqa avtobus qatnovi boshlandi
Mask Ukraina va AQSH o‘rtasidagi muzokaralarni bir so‘z bilan ta’rifladi