Barchamizga ma’lumki, Pepsi ham Coca-Cola ham dunyoga mashhur. Ikkisi ham aholi tomonidan eng ko‘p ichiladigan ichimlik sirasiga kiradi. Shu sababli ko‘pchilikga qay biri ko‘proq sotib olinishi juda qiziq.
Statistik ma’lumotlarga qaraganda, Coca-Cola'ning bozordagi foydasi 17.3 % dan 17.8 % gacha ko‘tarilgan bir paytda, Pepsi'ning bozordagi foydasi 10.3% dan 8.4 % ga tushib ketdi. Shundan kelib chiqib aytish mumkinki, Coca-Cola'ning xaridori Pepsi'ga nisbatan ko‘proq. Coca-Cola'ning afzallik jihati shundaki, unda shakar miqdori Pepsi'ga nisbatan kamroq. Bu esa o‘z navbatida qandli diabet kasalligini keltirib chiqarmasligiga xizmat qiladi.
Shunga qaramay, ushbu ikki yirik kompaniyalar o‘zining xilma-xilligi bilan ajralib turadi. Shu sababli ikkisini sotib olishga ishtiyoq baland desak mubolag‘a bo‘lmaydi. “Zamin” yangiliklarini “Vkontakti”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Medvedev: Maxsus harbiy operatsiya uchun qurollarning aksariyati Rossiyada ishlab chiqariladi
BAAda isroillik ravvin o‘ldirib ketildi
Qirg‘iziston budjetiga korrupsionerlardan misli ko‘rilmagan miqdorda mablag‘ qaytarildi
Isroillik ravvinni o‘ldirishda gumonlangan uch kishi ushlandi
Putinning yadroviy ogohlantirishi — "Oreshnik" nimalarga qodir?
Mashhur kosmetolog Krishtianu Ronalduni sudga berdi
Ukrainada Tramp nomzodi tinchlik bo‘yicha Nobel mukofotiga taklif qilindi
BAAda isroillik rohibning o‘limida gumonlanayotgan o‘zbekistonliklar ushlandi