Barchamizga ma’lumki, Pepsi ham Coca-Cola ham dunyoga mashhur. Ikkisi ham aholi tomonidan eng ko‘p ichiladigan ichimlik sirasiga kiradi. Shu sababli ko‘pchilikga qay biri ko‘proq sotib olinishi juda qiziq.
Statistik ma’lumotlarga qaraganda, Coca-Cola'ning bozordagi foydasi 17.3 % dan 17.8 % gacha ko‘tarilgan bir paytda, Pepsi'ning bozordagi foydasi 10.3% dan 8.4 % ga tushib ketdi. Shundan kelib chiqib aytish mumkinki, Coca-Cola'ning xaridori Pepsi'ga nisbatan ko‘proq. Coca-Cola'ning afzallik jihati shundaki, unda shakar miqdori Pepsi'ga nisbatan kamroq. Bu esa o‘z navbatida qandli diabet kasalligini keltirib chiqarmasligiga xizmat qiladi.
Shunga qaramay, ushbu ikki yirik kompaniyalar o‘zining xilma-xilligi bilan ajralib turadi. Shu sababli ikkisini sotib olishga ishtiyoq baland desak mubolag‘a bo‘lmaydi. “Zamin” yangiliklarini “Twitter”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
«Krokus»dagi hujum bo‘yicha sakkizinchi ayblanuvchining ismi oshkor qilindi
Emmanuel Makron: “Ukraina tez orada qulashi mumkin”
Rossiya G‘azoga 29 tonnadan ortiq insonparvarlik yordami jo‘natdi
Erdo‘g‘on terrorchilar haqida keskin gapirdi
Teraktdan keyin Rossiyadagi Tojikiston fuqarolari nafrat va tajovuzga duchor bo‘lmoqda
Rossiyalik tergovchilar teraktda ayblanayotganlar oilasini so‘roq qilish uchun Tojikistonga keldi
Rossiyaning harbiy operatsiyadagi manyovri Ukrainani hayratga soldi
Dubay hukmdorining eng go‘zal qizi qanday hayot kechiradi?