"Hamma narsa “9900 so‘mdan", "Hamma narsa 5000 so‘mdan" singari do‘konlarga duch kelgandirsiz. Bunday do‘konlarda, odatda, arzon narxlarda keraksiz narsalar sotiladi. Bu g‘oyani qahvaxonalar tarmog‘i uchun qo‘llab ko‘rish hali hech kimning xayoliga kelmagan edi. To uni isroillik biznesmen Avi Kats amalga oshirmaguncha.
Kunlarning birida Sofix qahvaxonalar tarmog‘ining egasi hamma narsaga bir xil narx belgiladi: sendvichlar-u sushilar, burgerlar-u qahvalarga ham. Uning Fixed price modeli bo‘yicha har qanday mahsulot narxi 5 shekelni (taxminan, 14 ming so‘m) tashkil qiladi. Isroil uchun bu kulgili narx.
Boshida bu zarar keltiradiganday tuyuldi, ammo aksi bo‘ldi. Gap shundaki, statistikaga ko‘ra, mijoz faqatgina qahva, sushi yoki gamburger buyurtma qilmaydi. O‘rta hisobda sotuvchi baribir foyda ko‘radi.
Olti yilda, Katsning tarmog‘i ikki-uchtadan 150 ta qahvaxonaga ko‘paydi. Bu yutuq uncha yirik bo‘lmagan Isroil davlati uchun ancha yaxshi natija.
Ana shunaqa, biznesda raqobatchilarni ortda qoldirish uchun odatiy usullardan tashqari nostandart yechimlarni qo‘llashdan qo‘rqmaslik lozim.
UPGRADE | Biznes maktab
“Zamin” yangiliklarini “Vkontakti”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Toshkentda MDH ko‘ngillilari forumi boshlandi
Timur Kapadze Yaponiyaga qarshi kechgan finaldan so‘ng nimalar dedi?
O‘zbekistonda qaysi davlatlarning kapitali ishtirokidagi korxonalar soni ko‘p?
Iroq qarshilik kuchlari Isroil poytaxtiga havo hujumi uyushtirdi
Ukrainada OIV va saraton kasalligiga chalingan bemorlar armiyaga chaqiriladi
Prezident AQSH, Xitoy va Yevropaning yetakchi kompaniyalari rahbarlarini qabul qildi
Ot sporti. Konkur bo‘yicha yana bir turnir o‘tkazildi
Ekologiya inspektorlariga hujum qilgan brakonerlar qamoqqa olindi