Facebook’ga qarashli Instagram ijtimoiy tarmog‘i bilan hamkorlik qiluvchi reklama beruvchilar 2016 yil fevral oyidagi ko‘rsatkichlarga nisbatan ikki baravar oshib, 500 ming nafarga etdi, deb yozmoqda "Qalampir.uz" sayti.
Instagram tarmog‘iga reklama joylashtirish xizmati 2015 yil sentyabr oyida taqdim etilgandi. Reklama beruvchilarning soni ortishiga tarmoqning foydalanuvchilar orasida keng ommalashayotgani turtki bo‘lgan, deya taxmin qilish mumkin. Bu borada Instagram Twitter mikrobloglar tarmog‘idan o‘zib ketdi. Bu tarmoqda reklama beruvchilar soni 100 ming nafarni tashkil etadi. Facebook ijtimoiy tarmog‘i esa xozircha barcha dasturlarni ortda qoldirmoqda. Undagi reklama beruvchilar soni 2 millionga etgan.
Ma’lumotlarga ko‘ra, Instagram ijtiomiy tarmog‘iga reklama joylashtirishga asosan kichik biznes vakillari qiziqish bildirishmoqda. Ular asosan AQSh, Braziliya, Buyuk Britaniya, Avstraliya va Kanada fuqarolaridir. “Zamin” yangiliklarini “Vkontakti”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Hizbulloh” bir sutkada Isroilga qarshi 20 ga yaqin harbiy amaliyot o‘tkazdi
Befoyda va qimmat: shifokorlar tavsiya etmaydigan 5 turdagi biologik faol qo‘shimchalar
Italiya sudi Quddus Isroil poytaxti emasligi haqida qaror chiqardi
O‘mon sultonligi elchisi: «Urushlarni harbiy kuch bilan hal qilib bo‘lmaydi»
Zelenskiy Putin borasida bayonot berdi: “Tinchlikni istaganlar yuziga tupurmoqda”
2026 yilda bo‘lajak mundialning favoritlari reytingi taqdim etildi
Shavkat Mirziyoyev Rossiya bosh prokurori bilan uchrashuv o‘tkazdi
Qozog‘iston Ukraina atrofidagi vaziyat tufayli harbiy va fuqarolik obyektlari xavfsizligini kuchaytirdi