Facebook’ga qarashli Instagram ijtimoiy tarmog‘i bilan hamkorlik qiluvchi reklama beruvchilar 2016 yil fevral oyidagi ko‘rsatkichlarga nisbatan ikki baravar oshib, 500 ming nafarga etdi, deb yozmoqda "Qalampir.uz" sayti.
Instagram tarmog‘iga reklama joylashtirish xizmati 2015 yil sentyabr oyida taqdim etilgandi. Reklama beruvchilarning soni ortishiga tarmoqning foydalanuvchilar orasida keng ommalashayotgani turtki bo‘lgan, deya taxmin qilish mumkin. Bu borada Instagram Twitter mikrobloglar tarmog‘idan o‘zib ketdi. Bu tarmoqda reklama beruvchilar soni 100 ming nafarni tashkil etadi. Facebook ijtimoiy tarmog‘i esa xozircha barcha dasturlarni ortda qoldirmoqda. Undagi reklama beruvchilar soni 2 millionga etgan.
Ma’lumotlarga ko‘ra, Instagram ijtiomiy tarmog‘iga reklama joylashtirishga asosan kichik biznes vakillari qiziqish bildirishmoqda. Ular asosan AQSh, Braziliya, Buyuk Britaniya, Avstraliya va Kanada fuqarolaridir. “Zamin” yangiliklarini “Facebook”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
«Tolibon» Moskvadagi terakt tashkilotchilarini yo‘q qilishga va’da berdi
Olimlar qashshoqlik miyaning tez qarishiga sabab bo‘lishini aniqladilar
Erdo‘g‘on terrorchilar haqida keskin gapirdi
Rossiya G‘azoga 29 tonnadan ortiq insonparvarlik yordami jo‘natdi
Xalqaro sud Isroilga majburiyat yukladi
Emmanuel Makron: “Ukraina tez orada qulashi mumkin”
Teraktdan keyin Rossiyadagi Tojikiston fuqarolari nafrat va tajovuzga duchor bo‘lmoqda
Rossiya Ukrainaning harbiy dron yig‘uv inshootlarini yo‘q qildi