O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi huzuridagi iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish agentligi Beeline Uzbekistan mobil operatori tomonidan «G‘olib bo‘l va yutib ol!» aksiyasi bo‘yicha soxta reklama orqali iste’molchilarga noto‘g‘ri ma’lumot bergani uchun «ViaMobi» MChJga nisbatan qarshi ish qo‘zg‘atdi.
Xususan, aksiya ishtirokchilari – iste’molchilar so‘roviga binoan ularning telefon raqamlariga «Sizning telefon raqamingiz 100 000 000 so‘mlik super yutuqning sohibi sifatida tanlandi! Xizmatga obuna bo‘lish narxi kuniga 1999 so‘m» kabi mazmundagi SMS-xabar yuborilgan.
Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligi tomonidan yuborilgan so‘rovni «ViaMobi» MChJ batafsil o‘rganib chiqqanidan so‘ng mazkur aksiyada ishtirok etishga e’tiborni jalb qilish uchun tanlangan Abonentlar guruhiga SMS-xabar yuborilganini tan olgan. Matnni moslashtirish (tarjima qilish) jarayonidagi xato tufayli xabarning ma’nosi o‘zgarib ketgan. Natijada abonentlar «Siz g‘olib bo‘lishingiz mumkin» o‘rniga («Hisobni to’ldirganingiz uchun Sizga 500 ball taqdim etildi.
Sizning raqamingiz 100 000 000 so’mlik super yutuqning ehtimoliy sohibi sifatida tanlandi! SMS orqali 3 sonini 6767 ga yuboring! Xizmatga obuna bo’lish narxi 1999 so’m/kun. Ma’lumot: https://win.beeline.uz)», «Sizning raqamingiz aksiya g‘olibi deb tanlandi» («Hisobni to’ldirganingiz uchun Sizga 500 ball taqdim etildi. Sizning ****** raqamingiz 100 000 000 so’mlik super yutuqning sohibi sifatida tanlandi! 3 sonini 6767 raqamiga SMS yuboring! Xizmatga obuna bo’lish narxi 1999 so’m/kun. Ma’lumot: https://win.beeline.uz)» mazmunida yuborilgan noto‘g‘ri matnni olishgan.
Ushbu reklama aksiyasida 749 ming iste’molchi ishtirok etgan bo‘lib, joriy yilning mart oyi holatiga umumiy daromad miqdori 1 mlrd so‘mni tashkil etgan.
Shu munosabat bilan, «ViaMobi» MChJ tomonidan taqdim etilgan reklama beruvchiga nisbatan O‘zbekiston Respublikasi «Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida» va «Reklama to‘g‘risida»gi qonunlarni buzganlik uchun ish qo‘zg‘atildi.
«Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida»gi qonunga ko‘ra, noto‘g‘ri reklama oqibatida sotib olingan tovar (ish, xizmat) tufayli iste’molchiga yetkazilgan zarar ishlab chiqaruvchi (ijrochi, sotuvchi) tomonidan to‘liq hajmda qoplanishi lozim. Mazkur holatni ko‘rib chiqish natijalari bo‘yicha batafsil ma’lumotlar berilishini ma’lum qilamiz», deyiladi qo‘mita axborotida.
Shuningdek, iste’molchilardan «G‘olib bo‘l va yutib ol! » aksiyasida noto‘g‘ri reklama qo‘llanishi natijasida yetkazilgan zararni qoplash to‘g‘risida Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi huzuridagi iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish agentligi va «ViaMobi» MChJga murojaat qilish so‘ralgan. “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Buyuk Britaniya va Ukraina 100 yillik hamkorlik bo‘yicha muzokaralarni boshladi
Toshkent-Andijon pullik yo‘li loyihasi 4,65 mlrd dollarga baholandi
Messining kelishi "Inter Mayami" budjetiga qanday ta’sir qildi?
SSKA ustozi Fedotov Abbos Fayzullayevning jamoaga qaytgani haqida nima dedi?
O‘zbekistonda Xitoy bilan hamkorlikda chiqindilarni yoqish zavodi quriladi
Xorazmda Eron korxonalari uchun alohida sanoat zonasi tashkil etilyapti
Bekxem Ronalduni “Inter Mayami”ga olib kelish bo‘yicha ish boshladi
U-23 Osiyo Kubogi. O‘zbekiston so‘nggi daqiqalarda gol o‘tkazib yubordi va 2-o‘rin bilan yakunladi