Kuni kecha 2016 yil bo‘yicha e’lon qilingan moliyaviy hisobotda Facebook kompaniyasi unga tegishili ijtimoiy tarmoqda kuniga 100 mln soatga yaqin video-kontentlar ko‘rilishini ma’lum qildi. Garchi bunday natija kompaniyaga reklamadan katta foyda ko‘rishga imkon bersa-da, u tez orada smart-televizizorlar uchun ilova chiqarishni ham rejelashtirgan.
Terabayt nashrining yozishicha, ayni vaqtda Facebook tarmog‘ida videolarning katta qismini qisqa jonli efirdagi videolar tashkil qiladi. Bunday formatga esa reklama joylash oson emas. Shu bois kompaniya uzunroq davom etadigan roliklarni monetizasiya qilishni boshlab yuborgan.
Ijtimoiy tarmoqning televizorlar uchun chiqariladigan ilovasi uzoq davom etadigan videolar orasiga reklama joylash va foydalanuvchilarga original kontent taqdim etish imkoniyatini beradi. Bundan tashqari,bunday ilova kelgusida videoservis brendlari bilan raqobat qilishda kompaniyaga yordam berishi mumkin. “Zamin” yangiliklarini “Facebook”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
Samarqandda haydovchidan pora so‘ragan YPX xodimlari ishdan bo‘shatildi
O‘zbek futbolchilari qilgan ishni ko‘pchilik uddalay olmagan!
Osiyo kubogi final uchrashuvi: Bugun “oq bo‘rilar” yapon “samuraylari”ga qarshi maydonga tushadi
Green Card javoblari qachon chiqishi e’lon qilindi
YECHL. “Bavariya” va “Real” o‘rtasidagi dastlabki uchrashuvda jangovar durang qayd etildi
Toshkentdan Chorvoqqa avtobus qatnovi boshlandi
Mask Ukraina va AQSH o‘rtasidagi muzokaralarni bir so‘z bilan ta’rifladi