2020 ko‘plab kompaniyalar uchun dahshatli natijalarga olib keldi, ammo ayni paytda koronavirus inqirozidan eng ko‘p yutganlar ham bo‘ldi, deb yozadi Financial Times.
Nashr 2020 yil boshidan buyon kapitallashuv o‘sishi bo‘yicha eng yaxshi 100 ta kompaniyalar ro‘yxatini tashkil etdi va undagi eng yaxshi o‘nta kompaniya bahosi 1,45 trln. dollarga o‘sdi. Asosiy o‘sish to‘rtta sektorda kuzatildi: IT, iste’mol tovarlari (asosan onlayn savdo), sog‘liqni saqlash va telekomunikatsiyalar.
Inqiroz davrida kapitallashuvning o‘sishi bo‘yicha eng yaxshi 10 ta kompaniya quyidagilar:
Amazon, + $401,1 mlrd.
Jeff Bezos kompaniyasi antivirus tadbirlariga $ 4 milliard sarfladi, sarmoyadorlar buyurtmalarning keskin o‘sishini va kompaniyaning bulutli biznesi muvaffaqiyatini ko‘rishdi.
Microsoft, + $269,9 mlrd.
Koronavirus Satiye Nadella boshqaruvidagi kompaniyaning bulutli konvertatsiyasining muvaffaqiyatini isbotladi va shu bilan birga XBox o‘yin xizmatini faollashtirdi.
Apple, + $219,1 mlrd.
Jismoniy shakldagi do‘konlar yopilganiga qaramay, kompaniya birinchi chorakda 58 milliard dollar ishlab topdi.
Tesla, + $108,4 mlrd.
1 may kuni Ilon Muskning o‘zi kompaniyaning aksiyalari juda qimmat ekanligini ma’lum qildi, iyun boshida kotirovkalar $ 1000 dan oshdi.
Tencent, + $93 mlrd.
Birinchi chorakda Xitoy kompaniyasining onlayn-o‘yinlardan olgan daromadi 30 foizga o‘sdi. Videokonferensiya va WeChat messenjeri alohida holatda ajralmas bo‘lib chiqdi.
Facebook, + $85,7 mlrd.
Uyda zerikkan foydalanuvchilar ijtimoiy tarmoqlarda ko‘proq vaqt sarflashni boshladilar va ko‘pincha homiylik havolalarini bosishni boshladilar. Platformadagi reklamalarni ko‘rish soni 39 foizga oshdi.
Nvidia, $83,3 mlrd.
O‘z-o‘zini xavfsiz holatga keltirganda, foydalanuvchilar kompaniya platformasida o‘yinlarni o‘ynash uchun 1,5 baravar ko‘proq vaqt sarflay boshladilar.
Alphabet, + $68,1 mlrd.
Turli sohalarning kontekstli reklamasi savdosi pasaydi, ammo YouTube reklama daromadlari 10 foizga o‘sdi.
PayPal, + $65,4 mlrd.
Onlayn to‘lovlarga ulanmaganlar, koronavirus tufaylu buni amalga oshirishga majbur bo‘lishdi. Aprel oyida platformaga 7,4 million yangi foydalanuvchilar keldi.
T-Mobile, + $59,7 mlrd.
AQSHning ulkan bozorida uchinchi o‘yinchi Sprint bilan muvaffaqiyatli birlashdi va 452 ming yangi obunachilarni qabul qilib oldi.
Manba: Sof.uz “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Nashr 2020 yil boshidan buyon kapitallashuv o‘sishi bo‘yicha eng yaxshi 100 ta kompaniyalar ro‘yxatini tashkil etdi va undagi eng yaxshi o‘nta kompaniya bahosi 1,45 trln. dollarga o‘sdi. Asosiy o‘sish to‘rtta sektorda kuzatildi: IT, iste’mol tovarlari (asosan onlayn savdo), sog‘liqni saqlash va telekomunikatsiyalar.
Inqiroz davrida kapitallashuvning o‘sishi bo‘yicha eng yaxshi 10 ta kompaniya quyidagilar:
Amazon, + $401,1 mlrd.
Jeff Bezos kompaniyasi antivirus tadbirlariga $ 4 milliard sarfladi, sarmoyadorlar buyurtmalarning keskin o‘sishini va kompaniyaning bulutli biznesi muvaffaqiyatini ko‘rishdi.
Microsoft, + $269,9 mlrd.
Koronavirus Satiye Nadella boshqaruvidagi kompaniyaning bulutli konvertatsiyasining muvaffaqiyatini isbotladi va shu bilan birga XBox o‘yin xizmatini faollashtirdi.
Apple, + $219,1 mlrd.
Jismoniy shakldagi do‘konlar yopilganiga qaramay, kompaniya birinchi chorakda 58 milliard dollar ishlab topdi.
Tesla, + $108,4 mlrd.
1 may kuni Ilon Muskning o‘zi kompaniyaning aksiyalari juda qimmat ekanligini ma’lum qildi, iyun boshida kotirovkalar $ 1000 dan oshdi.
Tencent, + $93 mlrd.
Birinchi chorakda Xitoy kompaniyasining onlayn-o‘yinlardan olgan daromadi 30 foizga o‘sdi. Videokonferensiya va WeChat messenjeri alohida holatda ajralmas bo‘lib chiqdi.
Facebook, + $85,7 mlrd.
Uyda zerikkan foydalanuvchilar ijtimoiy tarmoqlarda ko‘proq vaqt sarflashni boshladilar va ko‘pincha homiylik havolalarini bosishni boshladilar. Platformadagi reklamalarni ko‘rish soni 39 foizga oshdi.
Nvidia, $83,3 mlrd.
O‘z-o‘zini xavfsiz holatga keltirganda, foydalanuvchilar kompaniya platformasida o‘yinlarni o‘ynash uchun 1,5 baravar ko‘proq vaqt sarflay boshladilar.
Alphabet, + $68,1 mlrd.
Turli sohalarning kontekstli reklamasi savdosi pasaydi, ammo YouTube reklama daromadlari 10 foizga o‘sdi.
PayPal, + $65,4 mlrd.
Onlayn to‘lovlarga ulanmaganlar, koronavirus tufaylu buni amalga oshirishga majbur bo‘lishdi. Aprel oyida platformaga 7,4 million yangi foydalanuvchilar keldi.
T-Mobile, + $59,7 mlrd.
AQSHning ulkan bozorida uchinchi o‘yinchi Sprint bilan muvaffaqiyatli birlashdi va 452 ming yangi obunachilarni qabul qilib oldi.
Manba: Sof.uz “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
U23 Osiyo Kubogi yarim final bahsi. Yaponiya ikkinchi finalchiga aylandi!
AQSHning Markaziy Osiyo davlatlari bo‘yicha strategiyasida Rossiya va Xitoyning tilga olinishi
Ushbu moddaning yetishmasligi tamaki kabi umrni qisqartiradi
Amerikalik xonanda Billi Aylish noodatiy fobiyasi haqida so‘zlab berdi
Gurjiston parlamentida «chet el agentlari» to‘g‘risidagi qonun tufayli mushtlashuv yuz berdi
Saylovoldi kurashida Tramp Baydenni ortda qoldirmoqda
Toshkent viloyatida ikki yigit taksi haydovchisining joniga qasd qilmoqchi bo‘ldi