
Uyqu- muvaffaqiyatning yangi valyutasiga aylanmoqda va butun bir sanoat ushbu tendensiyadan faol ravishda foydalanmoqda. O‘n minglab dollar turadigan aqlli uzuklar, matraslar, qora pardalar va hatto uyqu turizmi endi moda emas, balki o‘sib borayotgan uyqu iqtisodiyotining bir qismi bo‘lib, qiymati 500 milliard dollardan oshadi. Uyqu fazalarini kuzatish uchun gadjetlar, lavanta choyi va hatto qora elektr lenta biznes elitasi orasida bo‘lishi kerak bo‘lgan yangi narsalardir, deb xabar berdi Peopletalk.
Yirik kompaniyalarning asoschilari o‘tmishda ertalab soat 4 da uyg‘onganliklarini va ertalab soat 7:30 da o‘z stollarida bo‘lishganini eslashadi, bugun ular kamida olti soat uxlashni afzal ko‘rishadi. Endi ko‘pchilik uyqularini kuzatishni boshladilar va o‘z-o‘zini parvarish qilishni boshqaruv falsafasining bir qismi deb atashdi.
Yoshlar ham bu tendensiyani tanladilar. Z avlodi uyqusiz tunlardan ommaviy ravishda voz kechmoqda va TikTok-da dam olish uchun pleylistlardan tortib alkogolsiz kokteyllargacha bo‘lgan "sleepmaxing" qo‘llanmalarini ishga tushirmoqda. Sotira bosh direktori Amrita Bhasin'ning tan olishicha, uxlash endi u uchun tejamkor bo‘lishi mumkin bo‘lgan narsadan ko‘ra birinchi o‘rinda turadi.
Mutaxassislarning fikricha, sifatli uyqu miya faoliyatini yaxshilaydi, tashvishlarni kamaytiradi va hatto to‘g‘ri qaror qabul qilishga yordam beradi. Uyqu sanoati dam olishni yaxshilashning minglab usullarini taklif qilsa-da, mutaxassislar buni haddan tashqari oshirmaslikni maslahat berishadi: ba’zida salqin, qorong‘i xona, muntazam tartib va bir nechta sokin kechki marosimlar yetarli. “Zamin”ni Telegramʻda oʻqing!
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosing Mavzuga oid yangiliklar