Brand Finance konsalting firmasi o‘tkazgan tadqiqot natijalariga ko‘ra, dunyodagi eng qimmatbaho brendlar reytingida birinchi beshta o‘rinni Amerika kompaniyalari egalladi, deb yozadi «Daryo». Birinchi o‘ringa esa Google internet-kompaniyasi chiqib oldi, o‘tgan yil ichida brend narxi qariyb 25 foizga oshib, 109,47 milliard dollarga etdi.
Apple brendi taxminan 27 foizga — 107,141 milliard dollargacha arzonlashib, natijada reytingda ikkinchi o‘ringa tushib qoldi. Uchinchi o‘rinni Amazon.com internet-riteyleri o‘zida saqlab qoldi (106,396 milliard dollar, o‘sish 53%). To‘rtinchi va beshinchi pog‘onalarda AT&T telekommunikasiya kompaniyasi (87,016 milliard dollar, o‘sish 45%) va Microsoft (76,265 milliard dollar, o‘sish 13%) joylashdi.
Reytingning keyingi o‘rinlarini Samsung (66,219 milliard dollar, o‘sish 13%), Verizon (65,875 milliard dollar), Walmart (62,211 milliard dollar) va Facebook (61,998 milliard dollar) egalladi. Xitoyning eng yirik Industrial & Commercial Bank of China (ICBC) banki 47,832 milliard dollar ko‘rsatkich bilan yuqori o‘nlikni yakunladi. “Zamin” yangiliklarini “Instagram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Mariya Zaxarova ukrainaliklarni Amerika hindulariga o‘xshatdi
Velosipedda sayr qilish uchun 3 sabab: yoshartiradi, ozdiradi va umrni uzaytiradi
Zoir Mirzayev “Telefonsiz maktab”ga 300 mln so‘m mukofot berdi
Amerikalik olimlar barcha uchun birdek foydali jismoniy faollik turini aniqladi
Piyoda yurish va bog‘dorchilik bilan shug‘ullanish depressiyaga chalinishni 23 foizga kamaytiradi
“Tolibon” Afg‘onistonning Xost viloyatida besh nafar fuqaroni qamchi bilan jazoladi
Germaniyada maktab o‘quvchilari ommaviy ravishda islom dinini qabul qilmoqda
AQSHning G‘azodagi siyosatidan norozi Davlat departamenti rasmiysi iste’foga chiqdi