4 114
Audi va Volkswagen koronavirus sababli o‘z logotipini vaqtincha o‘zgartirishga qaror qildi
Audi va Volkswagen avtomobil brendlari koronavirus epidemiyasi vaqtida odamlarni bir-biridan masofa saqlashga undash maqsadida o‘z logotiplarini o‘zgartirishga qaror qildi.
Bu haqda Car and Driver nashri yozdi. Kompaniyalar o‘zgartirilgan logotiplari aks etgan videoni ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalarida e’lon qilgan.
Audi’ning yangi logotipida odatdagi bir-biriga tutashib ketgan 4 halqa bir-biridan ajratib tasvirlangan. Kompaniyada eng muhim narsa sog‘liq ekani eslatib o‘tilgan.
Volkswagen emblemasida ham V va W harflari orasida masofa paydo bo‘lgan.
Kompaniyalar shunday antiqa yo‘l bilan koronavirus epidemiyasi vaqtida o‘zaro masofa saqlash lozimligini yana bir bor eslatib qo‘yishga qaror qilgan.
Ayni vaqtda virusning tarqalishi oldini olish uchun odamlar 1,5-2 metr masofa saqlashlari kerakligi ta’kidlab kelinmoqda. “Zamin” yangiliklarini “Twitter”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
HAMAS yetakchisi: Isroil Rafahga kirsa, Falastin xalqi oq bayroqni ko‘tarmaydi
Sariqmi yoki yashil: qaysi turdagi banan foydaliroq?
Crocus teraktida ayblanayotgan tojikistonlik Dalerjon Mirzoyevning ota-onasi o‘g‘li haqida gapirdi
Germaniyada maktab o‘quvchilari ommaviy ravishda islom dinini qabul qilmoqda
Toshkentda 02 kodli avtoraqamlar taxminan qachon paydo bo‘lishi aytildi
Rossiya dunyodagi birinchi vodorod yoqilg‘ili avtomobilni taqdim etdi
Qaysi kundalik odatlar immunitet pasayishiga olib kelishini bilasizmi?
Eron prezidenti jiddiy bayonot berdi: «Isroildan hech narsa qolmaydi»