Foto: Paul McErlane / Bloomberg
Brand Finance kompaniyasi dunyodagi eng qimmat 50 ta media brendning navbatdagi reytingini taqdim etdi.
O‘tgan yilgidek Google eng qimmat media brend deb topildi. Mutaxassislar uni 263,4 mlrd dollarga baholadi.
Google o‘zining deyarli barcha daromadini reklamadan oladi. Pandemiya boshida, reklama beruvchilar o‘z xarajatlarini qisqartirganda, holat yomonlashishiga olib keldi.
Ammo, dunyo yangi me’yorlarga moslashgani sayin, reklama budjetlari ochila boshladi, natijada brend qiymati 2021 yilga nisbatan 38 foizga oshdi.
Ikkinchi o‘rinni Meta Platforms’ning Facebook brendi (101,2 mlrd dollar) egalladi.
Uchinchi o‘rinda Xitoyning WeChat platformasi (62,3 mlrd dollar) bo‘ldi.
To‘rtinchi o‘rinni Xitoyning TikTok/Doyin brendi (58,98 milliard dollar) egallab, eng tez o‘sayotgan brendga aylandi.
Beshinchi o‘rinda joylashgan Disney klassik mediabrendlarning eng qimmati bo‘lib chiqdi.
Reytingdagi umumiy brend qiymatining 66 foizi uning hissasiga to‘g‘ri keladi.
Avvalroq TikTok 2021 yilda Google’ni ortda qoldirib, eng ommabop platformaga aylangani haqida xabar berilgan edi. “Zamin” yangiliklarini “Telegram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
NATO bosh kotibi Ukrainaning frontdagi ahvoli yomonlashganini tan oldi
AQSH Isroilning ikki vaziriga sanksiya qo‘llamoqchi
Borrel YEIning Isroil bilan muloqotini to‘xtatishni taklif qildi
Kreml Ukraina bo‘yicha muzokarada shartlar qo‘yishga urinmoqda
Shavkat Mirziyoyev: “Falastinlik bolalar va ayollarni beg‘araz davolashga tayyormiz”
Rossiya armiyasi Kupyanskka kirgani aytilmoqda
Blinken Isroildan uchta muammoni hal etishni talab qildi
Raqobat qo‘mitasi birjada Ai-80 benzini boshlang‘ich narxiga cheklov o‘rnatdi