date
views 32

Amazon 20 yildan beri ilk marta logotipini yangiladi: Yangi dizaynda nimalar o‘zgardi?

Amazon 20 yildan beri ilk marta logotipini yangiladi: Yangi dizaynda nimalar o‘zgardi?
Dunyodagi eng yirik elektron savdo platformasi bo‘lgan Amazon kompaniyasi so‘nggi 20 yil ichida ilk bor o‘zining korporativ logotipini sezilarli darajada yangiladi. Bu haqda Dezeen dizayn portali xabar bermoqda.

Xalqaro miqyosda faoliyat yurituvchi Koto dizayn studiyasi Amazon'ning ichki jamoasi bilan hamkorlikda kompaniyaning yangi vizual uslubini ishlab chiqdi. Rebrending jarayonida asosiy maqsad – Amazon'ning global miqyosdagi mavqeini mustahkamlash hamda uning 50 dan ziyod subbrendlari orasida bir xillikni ta’minlashdan iborat bo‘lgan.

Eng muhim va diqqatga sazovor o‘zgarishlardan biri – barchaga tanish bo‘lgan mashhur «tabassum»ning yanada yaqqol ko‘rinishi bo‘ldi. Avvalgi dizaynda e’tibor markazidan ko‘proq strelka (ya’ni «A»dan «Z»gacha harflar o‘rtasidagi aloqa) joy olgan edi. Endi esa, vizual urg‘u aynan mijozlarga quvonch va osonlik ulashishni ramzlashtiruvchi «tabassum»ga qaratilgan. Bu yondashuv, dizaynerlarning ta’kidlashicha, kompaniyaning xaridorlarga foyda yetkazish va ularning hayotini soddalashtirish borasidagi missiyasini aks ettiradi.

Bundan tashqari, yangi vizual strategiyaning bir qismi sifatida yangi korporativ shrift – Amazon Logo Sans joriy qilindi. Bu shrift Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo hamda Amazon Jobs kabi ko‘plab subbrendlarning vizual birligini ta’minlash maqsadida ishlatiladi. Kindle mahsulotlari bilan bog‘liq bo‘lgan va oldinroq foydalanilayotgan Ember shrifti ham zamonaviy ko‘rinish uchun yangilandi.

Tipografik o‘zgarishlar bilan birgalikda kompaniya brend uslubidagi ranglarning ham yangilanganini ma’lum qildi. Yangi ranglar palitrasi yanada yorqin va zamonaviy ko‘rinishga ega bo‘lib, ikonalar tizimi ham bir xil shaklga keltirilgan. Bu o‘zgarishlar orqali Amazon Prime, Amazon Grocery, virtual yordamchi Alexa va Amazon One Medical kabi subbrendlarga alohida e’tibor qaratildi.

Kompaniya vakillarining ta’kidlashicha, rebrending Amazon'ning kelgusidagi rivojlanish rejalarini aks ettirish bilan birga, iste’molchilar orasida tanilgan vizuallikni ham saqlab qoladi. Ushbu yangilanish kompaniyaning tez orada taqdim etishi kutilgan yangi xizmatlar va innovatsion mahsulotlari oldidan amalga oshirilmoqda.

Zamin.uz tahririyati Amazon'ning ushbu muhim o‘zgarishi uning kelgusi rejalari uchun qanday ta’sir qilishi mumkinligini diqqat bilan kuzatib boradi va bu boradagi yangiliklarni o‘z o‘quvchilariga yetkazib turadi.
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosing
Yangiliklar » Dunyo » Amazon 20 yildan beri ilk marta logotipini yangiladi: Yangi dizaynda nimalar o‘zgardi?