2 321
Jorj Floydning o‘limidan so‘ng PepsiCo va Mars o‘z mahsulotlari logotipini o‘zgartirmoqchi
Foto: DANIEL ACKER/BLOOMBERG
PepsiCo korporatsiyasi o‘zining Aunt Jemima - nonushta uchun mo‘ljallangan mahsuloti logotipini o‘zgartirmoqchi.
Ushbu mahsulot logotipida XIX asr oxirlarida oq tanli amerikaliklar uyushtirgan tomoshalarda aytilgan qo‘shiq qahramoni, afroamerikalik Jemayma xola tasvirlangan. Jemayma xola tasvirlangan logotip oq tanlilar oilasidagi qora tanli xizmatkorni ifodalaydigan haqorat hisoblanadi.
Mars Inc esa texaslik fermer qo‘lida ishlagan afroamerikalik tasvirlangan Uncle Ben's mahsuloti logotipini o‘zgartirishini ma’lum qildi.
Keyingi haftalarda Minneapolisda politsiya qo‘lga olayotganda halok bo‘lgan Jorj Floydning o‘limidan so‘ng irqchilikka qarshi namoyishlar fonida ijtimoiy tarmoqlarda brendlar tez-tez muhokama qilinmoqda.
PepsiCo shuningdek, afroamerikaliklarni qo‘llab-quvvatlash uchun besh yil davomida 400 mln dollardan ortiq mablag‘ ajratishini e’lon qildi.
Mars Inc esa irqchilikka barham berishni o‘z majburiyati deb hisoblashini ta’kidladi. “Zamin” yangiliklarini “Vkontakti”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
O‘zbek futbolchilari qilgan ishni ko‘pchilik uddalay olmagan!
Green Card javoblari qachon chiqishi e’lon qilindi
Ekspert: G‘arb Rossiya g‘alabasidan keyin quvg‘indagi Ukraina hukumatini yaratishi mumkin
YECHL. “Bavariya” va “Real” o‘rtasidagi dastlabki uchrashuvda jangovar durang qayd etildi
Toshkentdan Chorvoqqa avtobus qatnovi boshlandi
Orol dengizi bo‘yida mobil aloqa va internet tarmog‘i ishga tushirildi
Yevropa Ligasi. “Bayer” safarda “Roma”ni taslim etdi, “Marsel” esa “Atalanta” bilan durang o‘ynadi