YouTube videoxizmati hamon o‘z sohibi Google ga foyda olib kelganicha yo‘q. Garchi undan foydalanuvchilar soni 1 mlrd. ga etgan bo‘lsada. Bu haqda “The Wall Street Journal” xabar beradi. Maqolaning to‘liq versiyasi bilan “The Australian” sayti orqali tanishish mumkin.
YouTube 2014 yilda 2013 yildagiga qaraganda 1 mlrd. dollar ko‘p, ya’ni 4 mlrd. dollar mablag‘ ishladi. Hisob-kitoblarga qaraganda bularning bari “uchma-uch” bo‘lib qolgan. Taqqoslash uchun aytish lozimki, ijtimoiy tarmoq hisoblanmish Facebook 2014 yilda 12 mlrd. dollar ishlab topgan. Shundan 3 mlrd. dollari sof foyda. Bugungi kunda ijtimoiy saytdan foydalanuvchilar soni 1,3 mlrd. kishini tashkil etadi.
“The Wall Street Journal” ning yozishicha, YouTube videoroliklarni saqlash, chetdagi saytlarga qo‘yish, har kim ham kiradigan video ko‘radigan sayt emas. Shu bois bundan keyin YouTube o‘z videplatformasini rivojlantiryotgan Facebook va Twitter hamda o‘z shaxsiy teleseriallariga, lisenziyali teleshoulariga ega Netflix va Amazon bilan raqobatlashishga to‘g‘ri keladi. YouTube ning biznes operasiyalari bilan shug‘ullanuvchi vakili Robert Kinkl (Robert Kyncl)ning aytishiga qaraganda, televidinie yo‘nalishi orqali emas, aynan xizmat ko‘rsatish servisini rivojlantirish orqali rivojlanishga erishish mumkin.
Manba: www.kun.uz “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Shveysariya prezidenti Putinga maktub yo‘lladi
Crocus teraktida ayblanayotgan tojikistonlik Dalerjon Mirzoyevning ota-onasi o‘g‘li haqida gapirdi
Germaniyaning Knauf kompaniyasi Rossiyadan butunlay chiqib ketishini tasdiqladi
O‘zbekistonda o‘tgan uch oyda qancha avtomobil ishlab chiqarilgan?
Damas uchun onlayn kontraktatsiya ochiladi
Ramzan Qodirovning 19 yoshli qizi medal bilan taqdirlandi
AQSHning Suriyadagi harbiy bazasiga raketalar hujum qildi
Olimlar o‘quvchilarning familiyasidagi bosh harf ularning bahosiga ta’sir qilishini aniqladi