O‘zbekistonda faoliyat yurituvchi aloqa operatorlariga aholiga ko‘rsatilayotgan telekommunikasiya xizmatlari sifatini yaxshilash vazifasi topshirildi, deb Kun.uz yozmoqda.
Axborot texnologiyalari va kommunikasiyalarni rivojlantirish vazirligida bo‘lib o‘tgan majlisda, telekommunikasiya operatorlari rahbarlari e’tibori bu sohadagi xizmatlar sifatini yaxshilash muammosiga qaratildi.
Unda, mobil internet va mobil aloqa sifatini doimiy ravishda nazorat qilish zarurligi uqdirilgan.
Aloqa, axborotlashtirish va telekommunikasiya texnologiyalari sohasidagi nazoratni amalga oshiruvchi davlat inspeksiyasiga ko‘rsatilayotgan aloqa xizmati sifatini aniqlashning yangi, zamonaviy usullarini qisqa muddatda ishlab chiqish vazifasi topshirildi.
Shu bilan birga, mijozlarga xizmat ko‘rsatuvchi axborot markazlari xodimlarining murojaatlar va arizalar bo‘yicha xizmat ko‘rsatish bo‘yicha professionalligini oshirish lozimligi ta’kidlangan. “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Hizbulloh” bir sutkada Isroilga qarshi 20 ga yaqin harbiy amaliyot o‘tkazdi
Shavkat Mirziyoyev Rossiya bosh prokurori bilan uchrashuv o‘tkazdi
2026 yilda bo‘lajak mundialning favoritlari reytingi taqdim etildi
Zelenskiy Putin borasida bayonot berdi: “Tinchlikni istaganlar yuziga tupurmoqda”
Qozog‘iston Ukraina atrofidagi vaziyat tufayli harbiy va fuqarolik obyektlari xavfsizligini kuchaytirdi
O‘mon sultonligi elchisi: «Urushlarni harbiy kuch bilan hal qilib bo‘lmaydi»
Befoyda va qimmat: shifokorlar tavsiya etmaydigan 5 turdagi biologik faol qo‘shimchalar
Putin Ukrainadagi obyektga ballistik raketa zarbasi berilganini e’lon qildi