date

Mashhur brendlar sun’iy intellektga asoslangan reklamaga o‘tdilar

Mashhur brendlar sun’iy intellektga asoslangan reklamaga o‘tdilar

Yangi yil reklama roliklari bayram mavsumining ajralmas qismi. Brendlar texnologiyalarni sinab ko‘rishda davom etmoqda. Videolarni yaratishda sun’iy intellekt tobora ko‘proq ishlatilmoqda.

Shunday qilib, Cartier real suratga olish va generativ texnologiyalarni uyg‘unlashtirgan yangi yil videosini taqdim etdi. Syujet markazida haqiqiy dekoratsiyalardagi aktyor, sun’iy intellekt yordamida yaratilgan sho‘x mushukchalar esa uning o‘ziga xos xususiyatiga aylandi. Ayniqsa, butun konsepsiya Panthère de Cartier ramziy liniyasiga bog‘langani e’tiborga molik, bu esa videoni shunchaki bayram videosi emas, balki brendning asosiy qadriyatlariga nozik ishora qiladi.

O‘z navbatida, Coca-Cola ham sun’iy intellektga murojaat qildi, ammo boshqa yo‘lni tanladi. Yangi rolikda tomoshabinlar odamlar o‘rniga Rojdestvo mo‘jizasini kutayotgan hayvonlarni ko‘rishadi. Biroq, agar ilgari brend reklamasi o‘ziga xos iliqlik va uy shinamligi muhiti bilan mashhur bo‘lgan bo‘lsa, so‘nggi ishlarda bu his-tuyg‘ular, ko‘plab tomoshabinlarning fikriga ko‘ra, kamroq ifodalangan. Neyron tarmoqlar yaratilgan personajlar jozibador bo‘lsa-da, reklama bir vaqtlar Coca-Cola'ning Yangi yil videolarida mavjud bo‘lgan o‘sha sehrli atmosferani to‘la yetkaza olmagan.

Qizig‘i shundaki, har ikki brend ham sun’iy intellekt yordamida inson qiyofasini yaratishdan ataylab voz kechgan – ehtimol, bu yo‘ldan borayotgan ayrim kompaniya va marketpleyslar duch kelgan tanqid to‘fonidan qochish uchun. Hayvonlar esa hozircha auditoriya tomonidan nisbatan iliq qabul qilinmoqda.

Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosing
Ma’lumot
Mehmon guruhidagi foydalanuvchilar ushbu nashrga izoh qoldira olmaydi.
Yangiliklar » Texno » Mashhur brendlar sun’iy intellektga asoslangan reklamaga o‘tdilar