Biroz avval Odnoklassniki shaxsiy yozishmalar uchun API paydo bo‘lishini e’lon qilgan edi. Bugun esa ular o‘zining birinchi integrasiyasi xaqida xabar bermoqda. Brendlar mijozlar bilan muloqot qilishi uchun chatlar va boshqa aloqa vositalarini yaratuvchi LiveTex kompaniyasi ushbu loyiha xamkori bo‘ldi.
Ushbu integrasiya natijasida OK foydalanuvchilari kechayu-kunduz brendlar va kompaniyalar guruhlariga murojaat etishlari mumkin bo‘ladi. Yangi echim xozirda LiveTex bilan xamkorlik qilayotgan kompaniyalar guruxlari ishtirokchilari mavjud.
Ushbu tizim kompaniya menejeriga barcha ijtimoiy tizimdagi gurux ishtirokchilari bilan bir oyna usulida muloqot qilish imkoniyatini beradi. Shu bilan birga tizim murojaatlarni avtomatik tarzda bo‘sh menejerlar o‘rtasida taqsimlaydi va javob berish tezligini oshiradi, xamda javobsiz murojaatlar qolib ketishining oldini oladi.
Ushbu tizimdan birinchilardan bo‘lib «Yulmart» kompaniyasi bo‘ldi. Kompaniyaning “Sifat” yo‘nalishi rahbari Artemiy Semenovning so‘zlariga ko‘ra Odnoklassnikida xozirgi vaktgacha foydalanuvchilar bilan muloqot avtomatlashtirilmagan edi, yangi echim esa javob berish vaqtini qisqartiradi va ijtimoiy tizimning kattarok auditoriyasini qamrab olishga yordam beradi. “Zamin” yangiliklarini “Telegram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
Qozog‘istonda sobiq ichki ishlar vaziri qo‘lga olindi
Harbiy xizmatdan qochgan 30 dan ortiq ukrainalik chegarani kesib o‘tishga urinib, halok bo‘ldi
Yaponiya terma jamoasi bosh murabbiyi: "Parij Olimpiadasiga qit’a chempionlari maqomida borishni maqsad qilganmiz"
O‘zbekistonda yashirin iqtisodiyotga qarshi kurashish rejalari ishlab chiqildi
Sof quyma oltin sotayotgan shaxslar qo‘lga tushdi
Saudiya Arabistoni bilan yana qator sohalarda hamkorlik o‘rnatilishi kutilmoqda
Turk seriallari yulduzi Demet O‘zdemirning Istanbuldagi shinam villasiga sayohat