Amerikaning Apple korporatsiyasi dunyoning 100 ta eng qimmat brendlari ro‘yxatida yetakchilik qildi, deb yozadi «Daryo». Tegishli an’anaviy reytingni Interbrand konsalting kompaniyasi e’lon qildi.
Apple ushbu ro‘yxatda ketma-ket besh yildan buyon birinchi o‘rinni egallab kelmoqda. Uning brendi narxi o‘tgan yil ichida 3 foizga oshib, qariyb 184,2 milliardga teng bo‘ldi.
Ikkinchi pog‘onada Google joylashdi, uning brendi bir yilda 6 foizga qimmatlashib, 141,7 milliard dollarga yetdi. Uchinchi o‘rinni 10 foizga qimmatlashib, deyarli 80 milliard dollarga yetgan Microsoft brendi band etdi.
Reytingning birinchi o‘nligiga shuningdek, Coca-Cola (69,7 milliard dollar), Amazon (64,7 milliard dollar), Samsung (56,2 milliard dollar), Toyota (50,3 milliard dollar), Facebook (48,2 milliard dollar), Mercedes (47,8 milliard dollar) va IBM (46,8 milliard dollar) kirdi.
Reytingni tuzishda Interbrand savdolarning moliyaviy natijalari, brendning taniqliligi, shuningdek, uning bozorga ta’siri (bu kompaniyaga nominal qiymatdan balandroq narxni o‘rnatishda yordam beradi) kabi omillarni hisobga oladi. “Zamin” yangiliklarini “Instagram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Damas uchun onlayn kontraktatsiya ochiladi
Germaniyaning Knauf kompaniyasi Rossiyadan butunlay chiqib ketishini tasdiqladi
HAMAS yetakchisi: Isroil Rafahga kirsa, Falastin xalqi oq bayroqni ko‘tarmaydi
Futzal. Osiyo Kubogi. Tojikiston Yaponiyani guruhda qoldirdi
Olimlar o‘quvchilarning familiyasidagi bosh harf ularning bahosiga ta’sir qilishini aniqladi
Zohida Umarova nima sababdan o‘g‘li va kelini bilan birga yashamasligini aytdi
Crocus teraktida ayblanayotgan tojikistonlik Dalerjon Mirzoyevning ota-onasi o‘g‘li haqida gapirdi
Ramzan Qodirovning 19 yoshli qizi medal bilan taqdirlandi