
Brand Finance консалтинг фирмаси ўтказган тадқиқот натижаларига кўра, дунёдаги энг қимматбаҳо брендлар рейтингида биринчи бешта ўринни Америка компаниялари эгаллади, деб ёзади «Дарё». Биринчи ўринга эса Google интернет-компанияси чиқиб олди, ўтган йил ичида бренд нархи қарийб 25 фоизга ошиб, 109,47 миллиард долларга етди.
Apple бренди тахминан 27 фоизга — 107,141 миллиард долларгача арзонлашиб, натижада рейтингда иккинчи ўринга тушиб қолди. Учинчи ўринни Amazon.com интернет-ритейлери ўзида сақлаб қолди (106,396 миллиард доллар, ўсиш 53%). Тўртинчи ва бешинчи поғоналарда AT&T телекоммуникация компанияси (87,016 миллиард доллар, ўсиш 45%) ва Microsoft (76,265 миллиард доллар, ўсиш 13%) жойлашди.
Рейтингнинг кейинги ўринларини Samsung (66,219 миллиард доллар, ўсиш 13%), Verizon (65,875 миллиард доллар), Walmart (62,211 миллиард доллар) ва Facebook (61,998 миллиард доллар) эгаллади. Хитойнинг энг йирик Industrial & Commercial Bank of China (ICBC) банки 47,832 миллиард доллар кўрсаткич билан юқори ўнликни якунлади. «Замин»ни Telegram’да ўқинг!
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар