Foto: Motor
2019 yilda Ferrari kompaniyasi jahon bozorida sotilgan har bir avtomobilidan 86 ming yevrodan ortiq foyda ko‘rdi, deb xabar beradi Motor.
O‘tgan yili yangi avtomobillar savdosi butun dunyo bo‘ylab pasaya boshlagan, shunga qaramay 2019 yilni «yomon yil» deb atab bo‘lmaydi. Masalan, Fiat Group World’ning hisobotiga ko‘ra, Ferrari kompaniyasi dunyo bo‘ylab sotilgan 10 131 dona superkarining har biridan 86 ming yevro foyda ko‘rgan. Shunday qilib, har bir mashina narxida sof foydaning ulushi o‘rtacha 23,2 foizni tashkil etdi.
Hisobotda keltirilishicha, Ferrari bu kabi natijaga yangi texnologiyalar joriy etgani, o‘zgaruvchan bozorga tezkor moslashuvchangli va yaxshi marketing sabab erishgan.
Ma’lumot uchun, 2018 yilda esa Ferrari har bir avtomobilidan 86 369 yevro foyda ko‘rgan edi. Boshqa avtomobil kompaniyalari esa bu kabi rentabellikni orzu qiladi, masalan, Ferrari’ning birgina superkaridan keladigan foyda uchun BMW 30 ta yangi avtomobil, VW — 56 ta, Mercedes-Benz — 67 ta, Ford — 908 ta, Nissan— 928 ta avtomobil sotishi kerak. Italiyaliklar uchun Yevropa, Yaqin Sharq va Afrika bozorlari muvaffaqiyat keltirmoqda, AQSHda esa savdolar tushib ketgan. “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Samarqandda haydovchidan pora so‘ragan YPX xodimlari ishdan bo‘shatildi
Netanyahu HAMASga qarshi operatsiyani yakunlashdan bosh tortdi
«Samarqand — Toshkent — Samarqand” yo‘nalishida qo‘shimcha poyezdlar harakatlanadi
Endi maktablarda pedagogik sinflar tashkil etiladi
Sun’iy intellekt qadimgi yunon faylasufi Platonning qabrini topdi
Saudiya Arabistoni energetika vaziri O‘zbekistonga tashrif buyuradi
Ekspert: G‘arb Rossiya g‘alabasidan keyin quvg‘indagi Ukraina hukumatini yaratishi mumkin
Chempionlar ligasi 1/2 final. “Borussiya D” o‘z maydonida “PSJ”ni kichik hisobda mag‘lub etdi