Xabaringiz bor, shu yil 25 sentyabrda Bosh vazirning Virtual qabulxonasi ish boshlagan edi. Shu kungacha bu qabulxonaga 218 mingdan ortiq shikoyatlar, takliflar, arizalar kelib tushgan. Ularning 59 foizi hal etilgan bo‘lsa, yana 41 foizi ko‘rib chiqilmoqda.
Qabulxonaga kelib tushgan murojaatlar orqali hayotimizdagi ko‘plab muammolar oshkor etildi. Buni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyev O‘zbekiston Respublikasi Konstitusiyasi qabul qillinganligining 24 yilligiga bag‘ishlangan tantanali marosimdagi chiqishi vaqtida ta’kidlab o‘tdi.
Xalqimiz tomonidan yo‘llangan murojaatlar va talablar qonuniy va adolatli ekanligini e’tirof etgan Shavkat Mirziyoyev bu borada qabul qilingan “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi qonunning ijrosi nazorat qilinmaganligini tanqid qildi.
“Xalq davlat idoralariga emas, davlat idoralari xalqimizga xizmat qilishi kerak va bu haqiqatni avvalo barcha bo‘g‘indagi rahbarlar yaxshi tushunib olishi zarur”, deydi Shavkat Mirziyoyev.
Yuqoridagi fikrlarni inobatga olgan holda, xalq bilan muloqot va inson manfaatlari tushunchalarini aslo bir-biridan ajratib bo‘lmasligini ta’kidlagan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyev kirib kelayotgan 2017 yilni yurtimizda “Xalq bilan muloqot va inson manfaatlari yili” deb e’lon qilishni taklif qildi. “Zamin” yangiliklarini “Youtube”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Germaniyada maktab o‘quvchilari ommaviy ravishda islom dinini qabul qilmoqda
Lukashenko G‘arbga tahdid bilan chiqdi
Piyoda yurish va bog‘dorchilik bilan shug‘ullanish depressiyaga chalinishni 23 foizga kamaytiradi
Sariqmi yoki yashil: qaysi turdagi banan foydaliroq?
AQSHning G‘azodagi siyosatidan norozi Davlat departamenti rasmiysi iste’foga chiqdi
Zoir Mirzayev “Telefonsiz maktab”ga 300 mln so‘m mukofot berdi
Ortiqcha vaznli insonlar uchun sog‘lom ovqatlanishning beshta muhim qoidasi
Toshkentda 02 kodli avtoraqamlar taxminan qachon paydo bo‘lishi aytildi