Dubayda O‘zbekiston elchisi Abdulaziz Oqqulov Walks of Dubai kompaniyasi bosh direktori Muhammad Abdulmavla Musa Hamad bilan uchrashuv o‘tkazdi. Suhbat chog‘ida mamlakatning sayyohlik salohiyatini keng targ‘ib etish, o‘zaro tashriflar dinamikasini kuchaytirish va turizm yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalar uchun amaliyot dasturlarini yo‘lga qo‘yish masalalari muhokama qilindi. Uchrashuv pragmatik ruhda o‘tdi va amaliy qadamlarga doir takliflar bilan boyitildi.
BAA tomoni O‘zbekistonning boy tarixiy, madaniy merosi hamda tabiiy sayyohlik salohiyatiga yuqori baho berdi. Shu munosabat bilan 27–29 noyabr kunlari Toshkentda o‘tadigan “Ipak yo‘lida turizm” xalqaro yarmarkasida maxsus pavilon bilan qatnashish niyati bildirildi. Bu ishtirok brend tanituvi, hamkor topish va yangi tur paketlarini taqdim etish uchun maydon yaratishi kutilmoqda.
Muhammad Abdulmavla Musa Hamad suhbatda kompaniyaning Markaziy Osiyo bo‘yicha mintaqaviy idorasini Toshkentda ochish rejasini ma’lum qildi. Shuningdek, safar doirasida yirik turoperatorlar va mehmonxona tarmoqlari bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri aloqa o‘rnatish, hamkorlik yo‘nalishlarini belgilab olishga tayyor ekanini aytdi. Turizm fakulteti talabalari uchun Dubayda 15 kunlik amaliyot kurslarini tashkil etish imkoniyati ham ko‘rib chiqilmoqda.
Tomonlar BAAdan kirib kelayotgan sayyohlar oqimini oshirishga qaratilgan qo‘shma promotsiya tadbirlarini yo‘lga qo‘yish bo‘yicha kelishib oldi. Bu doirada raqamli marketing kampaniyalari, mediaturlar va inflyuyenserlar ishtirokida tanituv loyihalarini ishlab chiqish, shuningdek, gidlar, turoperatorlar va mehmondo‘stlik sohasi xodimlari uchun o‘quv-amaliyot modullarini birgalikda tayyorlash rejalashtirilmoqda. Maqsad — xizmat sifati va marshrutlar xilma-xilligini oshirib, mehmondo‘stlik tajribasini yaxshilash.
Uchrashuv natijalari amaliy kun tartibiga ega: idora ochish bo‘yicha texnik guruh tuzish, yarmarka logistikasi va pavilon konsepsiyasini kelishish, amaliyot dasturlarining o‘quv rejasi va tanlov mezonlarini belgilash. Muzokaralar tomonlarning o‘zaro manfaatlariga mos ravishda, uzoq muddatli sheriklikka poydevor qo‘yishga qaratildi.
Mutaxassislar ta’kidlashicha, bu qadamlar marshrutlar geografiyasini kengaytiradi, mavsumlararo davrda ham barqaror oqimni ta’minlashga xizmat qiladi. Shu bilan birga, to‘g‘ridan to‘g‘ri reyslar geografiyasi, vizaviy tartib-qoidalar va infratuzilma sifatini yaxshilash kabi omillar ushbu hamkorlik samarasini yanada oshiradi. Xulosa qilib aytganda, Dubaydagi muzokaralar ishbilarmonlar, ta’lim va marketing yo‘nalishlarini bir nuqtada uchrashtirib, turizm aloqalarini yangi bosqichga olib chiqishga xizmat qiladi.
“Zamin”ni Telegramʻda oʻqing!