Sudda g‘olib chiqqan “Barselona” hujumchisi Lionel Messi o‘z nomini savdo markasiga aylantirish imkoniyatiga ega bo‘ldi. Bu haqida “RBK”ga tayanib asr.uz xabar bermoqda.
Argentinalik futbolchi bunga erishish uchun 2011 yilda ariza topshirgan edi. Biroq, Ispaniyaning velosipedlar ishlab chiqaruvchi “Massi” kompaniyasi bunga norozilik bildirdi. Velobrendning ta’kidlashicha, nomlar bir-biriga juda o‘xshash va tushunmovchilik keltirib chiqarishi mumkin edi. Shundan so‘ng, Yevropa Ittifoqining intellektual mulk idorasi “Massi” kompaniyasi yonini olib, futbolchining arizasini rad qildi. Ammo Messi oradan 7 yil o‘tib, Yevropa Ittifoqi Umumiy sudiga shikoyat qilib, kompaniya ustidan g‘alaba qozonishga erishdi.
Endilikda Messi nomi brendga aylanib, sport tovarlari sohasida ishlatiladi. “Zamin” yangiliklarini “Twitter”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Putin Xitoy talabalariga qanday maslahat berdi?
Orzudagi uy — qishda issiq, yozda salqin. Bunga qanday erishish mumkin?
Putin va Si Szinpin uchrashuvidagi "ishora" shtatlarda vahima uyg‘otdi
“Umra” ziyoratiga borib kelish tartibi takomillashtiriladi
Lavrov: Putin va Si Szinpin Xitoyning global xavfsizlik bo‘yicha tashabbusini muhokama qildi
Mansab pillapoyalari: unga kimlar munosib?
Eron prezidentini olib ketayotgan vertolyot halokatga uchradi
Makkada mushkul vaziyatda qolgan fuqaro O‘zbekistonga qaytarildi