Chapda — «Huawei», o‘ngda — «Chanel» logotipi.
Foto: «Ferra.ru»
Kiyim-kechak va modalar biznesida nufuzli o‘ringa ega «Chanel» brendi to‘rt yil ilgari Xitoy texnogiganti «Huawei» kompaniyasini o‘z logotipini o‘zlashtirishda ayblab chiqqandi. «Ferra.ru» ushbu mojaro qanday yakun topgani haqida yozmoqda.
Eslatib o‘tamiz, «Huawei» Yevropa ittifoqining Intellektual mulk tashkilotida (EUIPO) kompyuter qurilmasi uchun o‘z savdo belgisini ro‘yxatdan o‘tkazmoqchi bo‘lganida, bu belgi «Chanel»ga ko‘chirmakashlik bo‘lib ko‘ringan edi. Tashkilotga kiritilgan da’voda «Huawei» logotipidagi o‘xshashlikdan foydalanib, xaridorlarni chalg‘itishi mumkinligiga ishora qilingan.
Endi ma’lum bo‘lishicha, EUIPO 2019 yilda «Chanel»ning da’vosini asossiz deb topgan: mutaxassislar hech qanday o‘xshashlikni topishmagan, xitoyliklarning logotipi hech kimni chalg‘itishi mumkinmas.
Bundan qanoatlanmagan «Chanel»ning shu hafta Luksemburg sudiga da’vo kiritishga urinishi ham «o‘xshamadi».
«Muhokama qilinayotgan savdo belgilari umumiy jihatlarga ega emas. Logotiplarni ro‘yxatga olishda taqdim etilgan ko‘rinishda, yonga burmasdan taqqoslash o‘rinli. Xususan, «Chanel» belgisi nisbatan aylanasimon, yo‘g‘on chiziqlardan iborat va gorizontal joylashgan, «Huawei» belgisi esa — tik joylashgan. Demak, belgilar farq qiladi», — deyiladi sud tribunali qarorida. “Zamin” yangiliklarini “Twitter”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Osvensimda minglab yahudiylar «Tiriklar marshi» aksiyasini o‘tkazdi
G‘azo aholisi HAMASning tinchlikka erishish yo‘lidagi qarorini nishonlash uchun ko‘chalarga chiqdi
Messi “dahshatli” ko‘rsatkich qayd etdi (video)
Ivan Boshkovich: "O‘yin vaqtidagi emotsiyalar normal holat"
Belarusdagi "Miori" va "Rossoni" o‘yini 50:0 hisobida yakunlandi
Rossiya IIV Ukrainaning amaldagi va sobiq prezidentini qidiruvga berdi
118:9: “Barselona” futbol o‘ynashni qizlardan o‘rgansin!
O‘zbekiston tibbiyot OTMda 5 ming nafardan ko‘proq hindistonlik o‘qiyotgani ma’lum bo‘ldi