Foto: «Global Look Press»
Xitoy kompaniyasi ikki asosiy brendi — «Xiaomi» va «Redmi»ni rivojlantirishda davom etadi, deb xabar berdi «Profil». Kompaniya vakiliga ko‘ra, birinchi brend «texnologik yuksalish va foydalanishning premial tajribasi»ni ifodalaydi, ikkinchi brend ostida nisbatan arzon narxlanuvchi hamda yoshlarga yo‘naltirilgan mahsulotlar taklif etiladi.
Kompaniyaning brendlash tizimi 2021 yilning uchinchi choragidan o‘zgartiriladi, deb yozmoqda «The Verge» portali. Ta’kidlanishicha, tez orada ikki brend «Xiaomi» ekotizimi va IoT-mahsulotlarida tatbiq etilishi boshlanadi.
«Mi» brendi o‘qilishi va talaffuzi osonligi bois asosan G‘arb bozorlarida foydalanilib kelingandi. Endi bunga hojat qolmadi: «Xiaomi» tanilib ulgurdi, qisqartmadan voz kechiladi. “Zamin” yangiliklarini “Facebook”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Hizbulloh” bir sutkada Isroilga qarshi 20 ga yaqin harbiy amaliyot o‘tkazdi
Xalqaro jinoyat sudi Isroil bosh vaziri Netanyaxuni hibsga olishga order berdi
Xalqaro jinoyat sudining orderi Isroilni nega qo‘rqityapti?
Shavkat Mirziyoyev Rossiya bosh prokurori bilan uchrashuv o‘tkazdi
Qozog‘iston Ukraina atrofidagi vaziyat tufayli harbiy va fuqarolik obyektlari xavfsizligini kuchaytirdi
O‘mon sultonligi elchisi: «Urushlarni harbiy kuch bilan hal qilib bo‘lmaydi»
2026 yilda bo‘lajak mundialning favoritlari reytingi taqdim etildi
Italiya sudi Quddus Isroil poytaxti emasligi haqida qaror chiqardi