Foto: «Global Look Press»
Xitoy kompaniyasi ikki asosiy brendi — «Xiaomi» va «Redmi»ni rivojlantirishda davom etadi, deb xabar berdi «Profil». Kompaniya vakiliga ko‘ra, birinchi brend «texnologik yuksalish va foydalanishning premial tajribasi»ni ifodalaydi, ikkinchi brend ostida nisbatan arzon narxlanuvchi hamda yoshlarga yo‘naltirilgan mahsulotlar taklif etiladi.
Kompaniyaning brendlash tizimi 2021 yilning uchinchi choragidan o‘zgartiriladi, deb yozmoqda «The Verge» portali. Ta’kidlanishicha, tez orada ikki brend «Xiaomi» ekotizimi va IoT-mahsulotlarida tatbiq etilishi boshlanadi.
«Mi» brendi o‘qilishi va talaffuzi osonligi bois asosan G‘arb bozorlarida foydalanilib kelingandi. Endi bunga hojat qolmadi: «Xiaomi» tanilib ulgurdi, qisqartmadan voz kechiladi. “Zamin” yangiliklarini “Twitter”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
Toshkent markazidagi ko‘chalardan birida asfalt o‘pirilib tushdi
Toshkentda pullarni ko‘paytirib berishini aytib, fuqaroni chuv tushirgan treyder ushlandi
AQSHda Zelenskiy ukrainaliklardan nimani yashirayotgani oshkor etildi
Hamid Sodiq: “Agar qonunlar ishlamasa, qonunlarning vazifasini korrupsiya bajarishni boshlaydi”
May oyida kutilayotgan ob-havo ma’lumoti taqdim etildi
Makron Yevropaga tahdid solayotgan uchta xavf haqida gapirdi
Xokkey bo‘yicha O‘zbekiston terma jamoasi "U-18 Osiyo-Okeaniya chempionati" g‘olibi bo‘ldi