
Microsoft Office билан ишловчи ҳар бир ходим бу усулни билиши керак.
Ярим кунлик иш вақтингизни MS Excel'да ҳисобот тайёрлашга сарфладингизу, дастурни ёпиш вақтида «Сохранить изменения в файле?» сўровига тасодифан «Нет» тугмасини босиб юборган бўлсангиз, ваҳимага тушманг — бунинг ечими бор.
Дастурингиз Excel 2010 бўлса, маълумотларни тиклаш учун «Файл» → «Последние» (File → Recent) орқали пастки ўнг бурчакдаги «Восстановить несохранённые книги» (Recover Unsaved Workbooks) тугмасини топинг.

Excel 2013’да бироз фарқли: «Файл» → «Сведения» → «Управление версиями» → «Восстановить несохранённые книги» (File — Properties — Recover Unsaved Workbooks).
Excel'нинг барча кейинги талқинларида ахборотни қайта пайдо қилиш учун қуйидаги тартибда ойналарни очамиз: «Файл» → «Сведения» → «Управление книгой». Пайдо бўлган менюдан керакли пунктни танлаш кифоя. «Замин»ни Telegram’да ўқинг!
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар