Фото: «Global Look Press»
Хитой компанияси икки асосий бренди — «Xiaomi» ва «Redmi»ни ривожлантиришда давом этади, деб хабар берди «Профиль». Компания вакилига кўра, биринчи бренд «технологик юксалиш ва фойдаланишнинг премиал тажрибаси»ни ифодалайди, иккинчи бренд остида нисбатан арзон нархланувчи ҳамда ёшларга йўналтирилган маҳсулотлар таклиф этилади.
Компаниянинг брендлаш тизими 2021 йилнинг учинчи чорагидан ўзгартирилади, деб ёзмоқда «The Verge» портали. Таъкидланишича, тез орада икки бренд «Xiaomi» экотизими ва IoT-маҳсулотларида татбиқ этилиши бошланади.
«Mi» бренди ўқилиши ва талаффузи осонлиги боис асосан Ғарб бозорларида фойдаланилиб келинганди. Энди бунга ҳожат қолмади: «Xiaomi» танилиб улгурди, қисқартмадан воз кечилади. “Замин” янгиликларини “Twitter”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Ортиқча вазнли инсонлар учун соғлом овқатланишнинг бешта муҳим қоидаси
Сариқми ёки яшил: қайси турдаги банан фойдалироқ?
Пиёда юриш ва боғдорчилик билан шуғулланиш депрессияга чалинишни 23 фоизга камайтиради
Велосипедда сайр қилиш учун 3 сабаб: ёшартиради, оздиради ва умрни узайтиради
Россия дунёдаги биринчи водород ёқилғили автомобилни тақдим этди
Германияда мактаб ўқувчилари оммавий равишда ислом динини қабул қилмоқда
Қайси кундалик одатлар иммунитет пасайишига олиб келишини биласизми?
Америкалик олимлар барча учун бирдек фойдали жисмоний фаоллик турини аниқлади