Tanishing: ikki do‘st Ahmad va Rahmat. Ahmad “Lasetti”ni, Rahmat esa “Lada Vesta”ni yoqtiradi. Siz-chi? Tanlashga qiynalyapsizmi? Biz ulardan maslahat so‘radik. Keling unda bahsni kuzating.
Ahmad: “Lasetti” yaxshi, albatta. Sinovdan o‘tgan, zapchasti hamma yerda bor, qidirsang topiladi. O‘zimizning milliy mashina.
Rahmat: “Lada Vesta”ga teng kelmaydi. Eng yaxshi mashina bu yangi mashinadir. “Vesta” 3, “Lasetti” 15 yillik mashina.
Ahmad: “Lada Vesta” bu avvalgi “Jiguli”. Faqat dizayni o‘zgartirilgan.
Rahmat: Vesta ko‘p parametrlari va xarakteristikasi bo‘yicha “Lasetti” va “Jentra”dan anchagina yaxshi. Masalan, Vestada 1,6 va 1,8 motor, aerodinamikasiyam yaxshi, dizayn, magnitola, multirul, oldi+orqa isitkich, tablo, ERO-GLONASS, AVS, salon kengligi, yomg‘ir va nur datchigi, protivatumanka, R16 litiy disk, kuzovining sifati ham a’lo.
Ahmad: “Vesta” olti oydan keyin taraq-turuq qilib ishkal chiqara boshlaydi. GM mashinalaridan qolmang. “Lada” mashinalarini olmang.
Rahmat: “Vesta” Rossiya yo‘llarga mo‘ljallab chiqarilgan, O‘zbekiston yo‘llariga ham juda-juda mos kelishi turgan gap.
Ahmad: “Lasetti” vaqt sinovidan o‘tgan mashina. Masalan, moskvaliklar “Jentra”ni “Vesta”dan yaxshiroq hisoblaydi.
Rahmat: Bunga sabab GMning import varianti sifatliroq chiqishi. GM Uzbekistan o‘z mashinalariga 10 yillik dvigatellarni joylaydi. Haliyam bo‘lsa, “Vesta” oling - razvalga kirmaysiz, eshiklarining regulirovkasi zo‘r.
Ahmad: Saloni bir qarashda qulayga o‘xshaydi, ammo “Vesta”ni kuni bilan haydasangiz, charchatib qo‘yadi. “Lasetti”ni esa qancha haydamang, charchamaysiz.
Rahmat: GM olsangiz avval razval qilasiz, eshiklarini regulirovka qilasiz, “shumka” qilasiz, sifati past baribir.
Ahmad: “Vesta” xarid qiling va har kuni vodiyga taksi qilib odam tashing. Bir yilda ahvolini ko‘ramiz.
Rahmat: “Vesta” shahar ichida yuzga sakkiz litr sarflaydi. To‘qnashuv testidan to‘rt yulduzcha olgan. “Lasetti”ngiz krash-testdan o‘tganmi o‘zi?
Ahmad: Bizga krash-test shart emas. GM avtomobilini sotib olganlar milliy avtosanoatimizga mablag‘ keltiradi. “Vesta”ngiz qimmat, qo‘shimcha xarajat “Lada”ga ketadi.
Rahmat: Aslida “Vesta” Jentradan arzon. Eng qimmat komplektatsiyali “Vesta” eng qimmat komplektatsiyali “Jentra” bilan bir xil narxda, ammo “Vesta”ning opsiyalari “Jentra”nikidan ko‘p.
Ahmad: Olib-sotishni istasangiz “Lasetti”ga yuguring.
Rahmat: “Lasetti”ning eng arzoni 103 mln so‘m. “Vesta” 95 mlndan 125 mln so‘mgacha turadi.
Ahmad: “Lada” shunaqa zo‘r bo‘lsa, nega rossiyaliklar chet markalarini minib yuradi?
Rahmat: Chunki Rossiyada “Lada”ning raqobatchilari ko‘p, O‘zbekistonda esa GMning raqobatchisi yo‘q.
Siz qanday fikrdasiz? “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Turkiyaning Harper's Bazaar nashri yil ayolini aniqladi (foto)
KXDR yetakchisi dronlarni ommaviy ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘yishni buyurdi
Shols va Putin o‘rtasidagi suhbat Kiyevga signal bo‘ldi
Rossiyalik deputat: «Oliy ma’lumotlilarning kurerlik qilishi — vatanparvarlikka zid»
Jo Bayden: “Ba’zan xotinim meni kosmosga jo‘natish bilan tahdid qiladi”
Ayrim boshqaruv servis kompaniyalari shartnomalarida asossiz shartlar belgilangani aniqlandi
20 yoshli o‘zbekistonlik qizni qarindoshi Turkiyaga sotib yubordi
Bayden va Jinping Peruda uchrashdi: «Agar bir-birimizni raqib deb bilsak, munosabatlarni buzamiz»