Tanishing: ikki do‘st Ahmad va Rahmat. Ahmad “Lasetti”ni, Rahmat esa “Lada Vesta”ni yoqtiradi. Siz-chi? Tanlashga qiynalyapsizmi? Biz ulardan maslahat so‘radik. Keling unda bahsni kuzating.
Ahmad: “Lasetti” yaxshi, albatta. Sinovdan o‘tgan, zapchasti hamma yerda bor, qidirsang topiladi. O‘zimizning milliy mashina.
Rahmat: “Lada Vesta”ga teng kelmaydi. Eng yaxshi mashina bu yangi mashinadir. “Vesta” 3, “Lasetti” 15 yillik mashina.
Ahmad: “Lada Vesta” bu avvalgi “Jiguli”. Faqat dizayni o‘zgartirilgan.
Rahmat: Vesta ko‘p parametrlari va xarakteristikasi bo‘yicha “Lasetti” va “Jentra”dan anchagina yaxshi. Masalan, Vestada 1,6 va 1,8 motor, aerodinamikasiyam yaxshi, dizayn, magnitola, multirul, oldi+orqa isitkich, tablo, ERO-GLONASS, AVS, salon kengligi, yomg‘ir va nur datchigi, protivatumanka, R16 litiy disk, kuzovining sifati ham a’lo.
Ahmad: “Vesta” olti oydan keyin taraq-turuq qilib ishkal chiqara boshlaydi. GM mashinalaridan qolmang. “Lada” mashinalarini olmang.
Rahmat: “Vesta” Rossiya yo‘llarga mo‘ljallab chiqarilgan, O‘zbekiston yo‘llariga ham juda-juda mos kelishi turgan gap.
Ahmad: “Lasetti” vaqt sinovidan o‘tgan mashina. Masalan, moskvaliklar “Jentra”ni “Vesta”dan yaxshiroq hisoblaydi.
Rahmat: Bunga sabab GMning import varianti sifatliroq chiqishi. GM Uzbekistan o‘z mashinalariga 10 yillik dvigatellarni joylaydi. Haliyam bo‘lsa, “Vesta” oling - razvalga kirmaysiz, eshiklarining regulirovkasi zo‘r.
Ahmad: Saloni bir qarashda qulayga o‘xshaydi, ammo “Vesta”ni kuni bilan haydasangiz, charchatib qo‘yadi. “Lasetti”ni esa qancha haydamang, charchamaysiz.
Rahmat: GM olsangiz avval razval qilasiz, eshiklarini regulirovka qilasiz, “shumka” qilasiz, sifati past baribir.
Ahmad: “Vesta” xarid qiling va har kuni vodiyga taksi qilib odam tashing. Bir yilda ahvolini ko‘ramiz.
Rahmat: “Vesta” shahar ichida yuzga sakkiz litr sarflaydi. To‘qnashuv testidan to‘rt yulduzcha olgan. “Lasetti”ngiz krash-testdan o‘tganmi o‘zi?
Ahmad: Bizga krash-test shart emas. GM avtomobilini sotib olganlar milliy avtosanoatimizga mablag‘ keltiradi. “Vesta”ngiz qimmat, qo‘shimcha xarajat “Lada”ga ketadi.
Rahmat: Aslida “Vesta” Jentradan arzon. Eng qimmat komplektatsiyali “Vesta” eng qimmat komplektatsiyali “Jentra” bilan bir xil narxda, ammo “Vesta”ning opsiyalari “Jentra”nikidan ko‘p.
Ahmad: Olib-sotishni istasangiz “Lasetti”ga yuguring.
Rahmat: “Lasetti”ning eng arzoni 103 mln so‘m. “Vesta” 95 mlndan 125 mln so‘mgacha turadi.
Ahmad: “Lada” shunaqa zo‘r bo‘lsa, nega rossiyaliklar chet markalarini minib yuradi?
Rahmat: Chunki Rossiyada “Lada”ning raqobatchilari ko‘p, O‘zbekistonda esa GMning raqobatchisi yo‘q.
Siz qanday fikrdasiz? “Zamin” yangiliklarini “Telegram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
Olmaotada o‘likxona qo‘riqchisi jasadlarni zo‘rlaganlikda gumon qilinmoqda
Toshkentda «prava» olib berish bilan bog‘liq firibgarlik holatlari fosh etildi
Moskvada Ukrainadan tortib olingan NATO harbiy texnikalari ko‘rgazmasi o‘tkazildi
Ilon Mask Pekinga e’lon qilinmagan tashrif bilan keldi
Osiyo kubogi: O‘zbekistonning g‘alabasiga xorijdan qanday munosabat bo‘lmoqda?
Husiylar Rossiya neftini olib ketayotgan kemaga raketalar uchirdi
O‘zbekiston U-23 terma jamoasi Indoneziyani mag‘lub etib, final va Parij Olimpiadasi yo‘llanmasini qo‘lga kiritdi