Mercedes-Benz avtomobilsozlik kompaniyasi koronavirus pandemiyasi ortida ijtimoiy masofalashuvga amal qilish muhimligini ta’kidlash maqsadida o‘z logotipini vaqtincha o‘zgartirishga qaror qildi.
Kompaniya logotipining “karantin” variantida uch nurli yulduz uning atrofidagi aylana bilan tutashmagan. Ma’lumki, kompaniyaning an’anaviy logotipida yulduz aylana bilan tutashgan holda tasvirlagan. Yangi logotipda esa yulduz kichraytirilib, u bilan aylana o‘rtasida masofa hosil bo‘lgan.
Facebook/Mercedes-Benz
Kompaniya shu tariqa pandemiya vaqtida odamlar o‘zini koronavirusdan himoyalash va uni boshqalarga yuqtirmaslik uchun o‘zaro masofa saqlashlari lozimligini targ‘ib qilgan.
Avvalroq Audi va Volkswagen kompaniyalari ham yuqorida ta’kidlab o‘tilgan maqsadda logotiplarini o‘zgartirgandi. Ushbu kompaniyalar ham shu yo‘l bilan ijtimoiy masofalashuv muhimligini yana bir bor eslatib qo‘yishgan. “Zamin” yangiliklarini “Vkontakti”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Moskva aeroportlarida 1000 ga yaqin tojikistonlik qolib ketdi
Frontdagi vaziyat: RF armiyasi Donetsk oblastida mudofaani yorib o‘tdi
Fransiya Germaniyani Yevropa mudofaasini birgalikda kuchaytirishga chaqirdi
Xitoyda tornado besh kishining umriga zomin bo‘ldi (video)
Gruziya poytaxtida namoyishchilar va politsiya o‘rtasida to‘qnashuv yuz berdi
Futzal, Osiyo kubogi. O‘zbekiston terma jamoasining Tojikistonga qarshi asosiy tarkibi
Sirskiy Rossiya Donetsk oblastida taktik yutuqlarga erishayotgani haqida gapirdi
Ukraina QK bosh qo‘mondoni: “Frontda vaziyat keskin, Rossiya taktik muvaffaqiyatga erishdi”