Kosmetika mahsulotlarini ishlab chiqarish bilan shug’ullanuvchi mashhur L'Oréal Paris kompaniyasi britaniyalik go’zallik blogeri Amena Xonni sochlar parvarishi uchun mo’ljallangan vosita reklamasiga taklif qildi.
Ayol kundalik turmushda hijob o’raydi va reklamada ham aynan shunday qiyofada namoyon bo’ladi. Reklama qahramoni Amena bu haqida shunday deydi:
“Sochlarini ko’rsatmaydigan ayollar ularni parvarish qilmaydilarmi? Sochlar o’zingizga e’tibor qaratishning qatta bir qismidir. Ular men uchun jozibani aks ettiradi. Men turmaklar yaratish, turli kosmetika, jumladan xushbo’y vositalar ishlatishni yoqtiraman”.
Amena reklama orqali begona nigohlardan berkitilgan sochlar holati ham muhim ahamiyatga ega ekanligi haqida tushuncha berishga harakat qilgan. “Zamin” yangiliklarini “Youtube”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Har qanday katta yoshdagi kishi yetuk emas
KXDR yetakchisi dronlarni ommaviy ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘yishni buyurdi
Blinken Isroildan uchta muammoni hal etishni talab qildi
Pashinyan Armanistonning Mustaqillik deklaratsiyani eng katta muammo va fojia deb atadi
Kreml Ukraina bo‘yicha muzokarada shartlar qo‘yishga urinmoqda
NATO bosh kotibi Ukrainaning frontdagi ahvoli yomonlashganini tan oldi
Borrel YEIning Isroil bilan muloqotini to‘xtatishni taklif qildi
Rossiya armiyasi Kupyanskka kirgani aytilmoqda