Kosmetika mahsulotlarini ishlab chiqarish bilan shug’ullanuvchi mashhur L'Oréal Paris kompaniyasi britaniyalik go’zallik blogeri Amena Xonni sochlar parvarishi uchun mo’ljallangan vosita reklamasiga taklif qildi.
Ayol kundalik turmushda hijob o’raydi va reklamada ham aynan shunday qiyofada namoyon bo’ladi. Reklama qahramoni Amena bu haqida shunday deydi:
“Sochlarini ko’rsatmaydigan ayollar ularni parvarish qilmaydilarmi? Sochlar o’zingizga e’tibor qaratishning qatta bir qismidir. Ular men uchun jozibani aks ettiradi. Men turmaklar yaratish, turli kosmetika, jumladan xushbo’y vositalar ishlatishni yoqtiraman”.
Amena reklama orqali begona nigohlardan berkitilgan sochlar holati ham muhim ahamiyatga ega ekanligi haqida tushuncha berishga harakat qilgan. “Zamin” yangiliklarini “Youtube”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Moskva aeroportlarida 1000 ga yaqin tojikistonlik qolib ketdi
Xose Venansio Lopes: Ba’zi vaziyatlarda o‘zimiz nazoratni yo‘qotdik
Ilon Mask Pekinga e’lon qilinmagan tashrif bilan keldi
Osiyo kubogi. O‘zbekiston penaltilar seriyasida Tojikistonni mag‘lub etdi va bronza medallarini qo‘lga kiritdi
Olmaotada o‘likxona qo‘riqchisi jasadlarni zo‘rlaganlikda gumon qilinmoqda
Toshkentda «prava» olib berish bilan bog‘liq firibgarlik holatlari fosh etildi
Gruziya poytaxtida namoyishchilar va politsiya o‘rtasida to‘qnashuv yuz berdi
Husiylar Rossiya neftini olib ketayotgan kemaga raketalar uchirdi