O‘zbekiston Respublikasi Oliy xo‘jalik sudining kassasiya instansiyasi Family suv ishlab chiqaruvchisiga Nestlé tovar belgilariga o‘xshash bo‘lgan grafik elementlardan foydalanishni to‘xtatish majburiyatini yukladi. Bu haqda Kun.uz xabar berdi.
Shuni ta’kidlab o‘tish lozimki, «Nestle» kompaniyasi o‘zining intellektual mulkka bo‘lgan huquqini himoya qilish maqsadida 2016 yilning 26 aprel kuni Toshkent shahri xo‘jalik sudiga Family brendi ostida suv ishlab chiqaruvchi Family Group QK kompaniyasi ustidan ariza yubordi.
Toshkent shahri xo‘jalik sudi 2016 yilning 24 may kuni «Nestle» kompaniyasi arizasini qanoatlantirdi. Family Group esa sud qaroriga qo‘shilmay, birinchi instansiya sudi qarorini bekor qilish to‘g‘risida kassasiya shikoyatini yubordi.
O‘zbekiston Respublikasi Oliy xo‘jalik sudi kassasiya instansiyasining 2017 yil 9 yanvardagi qarori bilan Toshkent shahri xo‘jalik sudining 2016 yil 24 maydagi qarori o‘zgartirishsiz qoldirildi hamda Family Group QKning kassasiya shikoyati qanoatlantirilmadi. “Zamin” yangiliklarini “Youtube”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Zoir Mirzayev “Telefonsiz maktab”ga 300 mln so‘m mukofot berdi
Qaysi kundalik odatlar immunitet pasayishiga olib kelishini bilasizmi?
AQSHning G‘azodagi siyosatidan norozi Davlat departamenti rasmiysi iste’foga chiqdi
Rossiya dunyodagi birinchi vodorod yoqilg‘ili avtomobilni taqdim etdi
Sariqmi yoki yashil: qaysi turdagi banan foydaliroq?
Ortiqcha vaznli insonlar uchun sog‘lom ovqatlanishning beshta muhim qoidasi
Germaniyada maktab o‘quvchilari ommaviy ravishda islom dinini qabul qilmoqda
Piyoda yurish va bog‘dorchilik bilan shug‘ullanish depressiyaga chalinishni 23 foizga kamaytiradi