Фото: Reason Magazine
Хитойлик электромобил ишлаб чиқарувчи компаниялари ўртасида нархлар уруши бошлангани ҳақида Bloomberg хабар берди.
Катта рақобат сабабли улар кимўзарга нархларни пасайтиряпти, ўз маҳсулотини ўтказиш учун, мижозларга қўлларидан келганича чегирмалар ва бонусларни таклиф этишмоқда.
Экспертларнинг фикрича, «нархлар уруши» ёзда ёки кузнинг киришида авж палласига чиқади, ўшанда электромобил сотиб олиш учун энг яхши палла бошланади. “Замин” янгиликларини “Одноклассники”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Москва аэропортларида 1000 га яқин тожикистонлик қолиб кетди
АҚШ Украинага Patriot ҳаво-мудофаа тизимларининг янги тўпламини етказиб беради
“Кальяри” Шомуродов бўйича бир қарорга келди
Жасур Жалолиддинов: "Гол ўтказмаётганимизга сабаб бутун жамоанинг меҳнаткашлиги"
Германияда россиялик шахс икки украиналик ҳарбийни пичоқлади
Асаб толаларини мустаҳкамлашда муҳим бўлган витаминлар
“Титаник”даги энг бой йўловчининг соати 1,4 млн долларга сотилди
Чет эл валюталарининг ўзбек сўмига нисбатан янги қиймати белгиланди